Anul 2019 a fost excelent pentru Bugatti, cel mai bun de dupa 1998, in termeni de cifra de afaceri, livrari si rezultate.
In timp ce toti constructorii auto au inceput sa lanseze modele hibride sau electrice, constructorul francez ramane un caz aparte si nu renunta la modelele super-sportive si la motoarele pe benzina.
In total, 81 de automobile au iesit de pe portile complexului alsacian Molsheim anul trecut. Presa franceza scrie ca cele 450 de exemplare din modelul Chiron, deja in circulatie sau in producţie si cele 40 de exemplare din urmatorul model, Divo, au deja cumparator. Sa ne reamintim ca un Bugatti Chiron costa 2,5 milioane de euro, fara taxe, iar un Divo, 5 milioane de euro.
Stephan Winkelmann, Presedinte-Director General Bugatti, precizeaza ca, deocamdata, nu se are in vedere un vehicul electric sau hibrid.
“Pentru urmatorii zece ani, doar motorul W16 este la inaltimea emotiilor si pasiunilor dorite de clientii super masinilor noastre. W16 este cel mai bun motor posibil” – a declarat Winkelmann.
Totusi Winkelmann nu exclude complet varianta unui automobil electric. Dar daca va fi creat, acesta nu va fi doar o masina de weekend, spun specialistii, ci o masina de zi de zi, de patru locuri si cu un pret mai mic, in jur de 1,1 milioane euro.
In toata lumea, exista mai putin de 700 de automobile Bugatti in circulatie, iar modelele de super lux Veyron sau Chiron nu prea ies pe sosea, pentru ca un proprietar de Bugatti are, in medie, 42 de automobile. Asadar, nu polueaza.
Monica