Berlina germana progreseaza sensibil pe plan tehnologic.
Chiar daca este pe deplin concentrata pe oferta de SUV-uri in ultima perioada, marca Volkswagen nu a uitat de berlina sa, Passat. Astfel, tocmai i-a administrat o cura de intinerire care vine cu o serie de schimbari pe plan estetic dar, mai ales, cu numeroase noutati in materie de tehnologie.
Intai si intai, este destul de dificil sa faci diferenta intre fostul model si versiunea restilizata. Grila a fost modificata lejer. Notam de asemenea prezenta unei noi monograme Passat in partea din spate precum si evolutii in ceea ce priveste semnatura luminoasa gratie introducerii tehnologiei Matrix LED pentru faruri. La bord, ceasul cu afisaj analogic este inlocuit cu o monograma Passat si amplasamentul consolei centrale s-a schimbat putin.
Vollswagen Passat restilizat este interesant in special datorita noilor tehnologii de care dispune, incepand cu Travel Assistant, un sistem care ii permite soferului sa ruleze intr-o maniera partial automatizata cu pana la 210km/h. Printre altele, noul model Passat este dotat cu un nou volan capacitiv care verifica faptul daca conducatorul masinii si-a pus in mod corect mainile pe volan (chiar si daca Travel Assist este declansat) precum si cu Emmergency Steering Assist, o tehnologie menita sa faciliteze manevrele de evitare, mizand asupra sistemului de franare.
In plus, Volkswagen si-a imbunatatit Digital Cockpit si introduce un nou sistem de infotainment care, gratie unei cartele SIM inserate, propune numeroase functionalitati (control vocal, acces la radio online, informatii in timp real, etc.). De stiut este si faptul ca este acum posibil sa pornesti masina prin intermediul unui smartphone.
Volkswagen profita de aceasta restilizare pentru a relansa versiunea hibrida reincarcabila GTE. Acum, autonomia este in intregime electrica si culmineaza la aproximativ 55 de kilometri.