Cel mai mare provider de telefonie mobila si internet din Canada a suferit o defectiune tehnica uriasa, iar oamenii au ramas fara acces la telefonia mobila, servicii de urgenta ori bancare.
Inclusiv activitatea guvernului si a autoritatilor a fost afectata de pana care a lovit compania Rogers Communications. Nu se stie motivul acestei defectiuni masive. “In prezent, ne confruntam cu o pana pe retelele noastre cu fir si fara fir, iar echipele noastre tehnice lucreaza din greu pentru a restabili serviciile cat mai repede posibil. Stim cat de important e pentru clientii nostri sa fie conectati. Actionam pentru restabilirea imediata a serviciilor” – precizeaza Rogers Communications.
Unul din patru canadieni nu mai are acces la internet din cauza acestei defectiuni.
Rogers este cel mai important furnizor de servicii mobile din Canada, cu 11 milioane de abonati la telefonie mobila si aproape trei milioane de abonati la internet.
Departamentele de politie din mai multe orase, printre care capitala Ottawa si metropola Toronto, avertizeaza ca, desi numarul de urgenta 911 este operational, clientii Rogers pot intampina dificultati in contactarea acestuia. Aproape toate tribunalele si instantele din Canada sunt afectate de pana de internet si telefonie mobila. De asemenea, s-a intrerupt activitatea in toate institutiile financiare din Canada. Au loc intreruperi in transferurile de bani si trimiterea de fonduri online. Cafenele si magazinele din mai multe orase canadiene au indicat ca accepta doar plati in numerar.
Monica