Sebastian Dobrincu este CEO si fondator al Storyheap, compania din SUA de peste un milion de dolari, care are clienti precum Forbes, Mashable, Entreprenour.com, Selena Gomez, Tumblr sau McDonald’s.
Daca la varsta de 5 ani, Sebastian Dobrincu si-a descoperit pasiunea pentru jocurile video, la 10 ani a invatat cum sa creeze de la zero un joc de sah si a inceput sa invete un limbaj de programare. La doar 11 ani a lucrat pentru prima data, fiind ales sa faca designul unui site pentru o companie producatoare de yachturi.
Cativa ani mai tarziu avea un C.V. impresionant, cu o reputatie de care oricine ar fi fost mandru si un job stabil, pentru Voya.ai. La doar 16 ani este invitat in America sa il cunoasca pe Mark Zuckerberg si Tim Cook, CEO-ul Apple.
Dupa vizita sa in SUA, s-a nascut si ideea unei afaceri de succes, din spatele companiei Storyheap. Afacerea a luat nasere dupa ce tanarul a sesizat lipsa unei solutii de statistica pentru noile platforme sociale, precum Snapchat si Instagram, care se dezvoltau foarte mult la acea vreme.
Datorita lui, companii de renume sau nume cunoscute din showbiz-ul international isi pot monitoriza popularitatea postarilor prin intermediul Storyheap.
Desi a mers un an la o facultate din New York, a renuntat pentru a fi la San Francisco, despre care spune: “Aici e centrul tehnologiei din lume, aici chiar isi dau seama cine e bun la tehnologie si cine nu… Cand spui ca esti de aici conteaza… e un fel de social proof. E foarte important orasul în care esti, puterea de a schimba ceva.”
Invitat in Bucuresti pentru a fi speaker la un eveniment international, Sebastian Dobrincu a spus tinerilor din fata sa: “Sa tintim spre Luna si chiar daca nu ajungem acolo, tot o sa aterizam undeva printre stele! Sa tintim cat mai sus si chiar daca poate nu o sa ajungem atat de sus, tot o sa ajungem undeva remarcabil.”