SEO și ierarhizarea pe motoarele de căutare

In Stiri IT si tehnologie de ultima ora
large-canva-threewhite-and-blackscrabbletilesonbrownwoodensurface

Am putea spune despre SEO că este o colecție de strategii, cu ajutorul cărora site-ul este ierarhizat în rezultatele căutării efectuate de către un utilizator, atunci când acesta folosește un cuvânt sau o frază cheie. Așadar, SEO reprezintă o ramură a marketingului, care are drept scop creșterea organică a vizibilității unei pagini web, în motoarele de căutare.

Tot din domeniul marketingului, face parte și social media marketing, care ajută ca site-ul web să devină vizibil pentru utilizatori, fiind o formă creativă de a promova o afacere/un brand. Deși SEO și social media marketing sunt diferite, acestea se ajută una pe cealaltă. Un conținut creativ, original și calitativ va oferi un plus de valoare pentru publicul țintă.

SEO reprezintă un proces pe termen lung, implementat pentru a obține rezultatele dorite. Un principiu important în SEO este competiția și tot ea este cea care influențează în mod direct eforturile depuse în SEO.

Tot ceea ce este nou, proaspăt, intră în „domeniul de interes” al motoarelor de căutare. Site-urile care au un conținut original și sunt actualizate periodic, au mai mari șanse de a deveni atractive pentru utilizatori. De asemenea, gradul de credibilitate al utilizatorilor crește, atât timp cât conținutul de pe site este unul relevant și calitativ.

Citeste si aceasta stire:  Istoria jocurilor cu pacanele - aparitie si dezvoltare

Ierarhizarea website-ului în motorul de căutare (ranking) este dată de mai multe elemente:

Locația (Location) face referire la locul în care sunt poziționate cuvintele cheie și frazele cheie pe un site. Cuvântul de cheie este important să se afle în titlu, deoarece în momentul în care un utilizator caută un cuvânt de cheie, cele mai multe motoare de căutare vor avea tendința de a-i oferi rezultate, în funcție de locul în care este poziționat cuvântul de cheie pe site. Dacă un cuvânt de cheie apare și în titlu, atunci șansele ca utilizatorul să găsească site-ul dumneavoastră cresc.

Frecvența (Frequency) cuvintelor de cheie utilizate pe site, ajută ca acesta să devină vizibil utilizatorilor și să obțină „un loc bun în topul căutărilor”.

Legăturile (Links) care vin spre propria pagină web de la alte site-uri și link-urile care pleacă din propria pagină web spre alte site-uri, ajută la vizibilitate și la buna poziționare a site-ului în motoarele de căutare.

Citeste si aceasta stire:  Pana masiva a celor mai populare retele : Whatsapp, Facebook si Instagram. Si telefonia mobila are probleme !

Rata de click-uri (Click-throughs) face referire la numărul total de click-uri pe care site-ul le are, în comparație cu celelalte pagini web prezente în lista de rezultate.

You may also read!

Incendii în Los Angeles: nori de cenușă încărcați cu otravă cancerigenă

Cifrele privind incendiile care fac ravagii în California sunt la fel de uluitoare ca imaginile care sosesc de acolo.

Read More...

Elon Musk, influent si in Europa, nu doar in Statele Unite

Prin luarile sale de pozitie, multimiliardarul american a iritat mai multe tari europene. Elon Musk sustine, prin postarile sale,

Read More...

Vanzari record la duty free-urile din Dubai

Dubai Duty Free a anuntat vanzari record pe anul trecut: 2,16 miliarde de dolari.Vanzarile au crescut mai ales spre

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Daca esti interesat de promovare pe acest site sau doresti o campanie de advertoriale complexa, www.SeoPower.ro este solutia de care ai nevoie.

Mobile Sliding Menu

@ 2024 - Toate drepturile rezervate! - News In - Stiri de ultima ora. Termeni si conditii | Despre noi | Contact | office [@] newsin.ro