SEO și ierarhizarea pe motoarele de căutare

In Stiri IT si tehnologie de ultima ora
large-canva-threewhite-and-blackscrabbletilesonbrownwoodensurface

Am putea spune despre SEO că este o colecție de strategii, cu ajutorul cărora site-ul este ierarhizat în rezultatele căutării efectuate de către un utilizator, atunci când acesta folosește un cuvânt sau o frază cheie. Așadar, SEO reprezintă o ramură a marketingului, care are drept scop creșterea organică a vizibilității unei pagini web, în motoarele de căutare.

Tot din domeniul marketingului, face parte și social media marketing, care ajută ca site-ul web să devină vizibil pentru utilizatori, fiind o formă creativă de a promova o afacere/un brand. Deși SEO și social media marketing sunt diferite, acestea se ajută una pe cealaltă. Un conținut creativ, original și calitativ va oferi un plus de valoare pentru publicul țintă.

SEO reprezintă un proces pe termen lung, implementat pentru a obține rezultatele dorite. Un principiu important în SEO este competiția și tot ea este cea care influențează în mod direct eforturile depuse în SEO.

Tot ceea ce este nou, proaspăt, intră în „domeniul de interes” al motoarelor de căutare. Site-urile care au un conținut original și sunt actualizate periodic, au mai mari șanse de a deveni atractive pentru utilizatori. De asemenea, gradul de credibilitate al utilizatorilor crește, atât timp cât conținutul de pe site este unul relevant și calitativ.

Citeste si aceasta stire:  Facebook a recunoscut o eroare grava: A stocat sute de milioane de parole, fara a fi criptate

Ierarhizarea website-ului în motorul de căutare (ranking) este dată de mai multe elemente:

Locația (Location) face referire la locul în care sunt poziționate cuvintele cheie și frazele cheie pe un site. Cuvântul de cheie este important să se afle în titlu, deoarece în momentul în care un utilizator caută un cuvânt de cheie, cele mai multe motoare de căutare vor avea tendința de a-i oferi rezultate, în funcție de locul în care este poziționat cuvântul de cheie pe site. Dacă un cuvânt de cheie apare și în titlu, atunci șansele ca utilizatorul să găsească site-ul dumneavoastră cresc.

Frecvența (Frequency) cuvintelor de cheie utilizate pe site, ajută ca acesta să devină vizibil utilizatorilor și să obțină „un loc bun în topul căutărilor”.

Legăturile (Links) care vin spre propria pagină web de la alte site-uri și link-urile care pleacă din propria pagină web spre alte site-uri, ajută la vizibilitate și la buna poziționare a site-ului în motoarele de căutare.

Citeste si aceasta stire:  700 de experti in Robotica se intalnesc luna asta la Bucuresti

Rata de click-uri (Click-throughs) face referire la numărul total de click-uri pe care site-ul le are, în comparație cu celelalte pagini web prezente în lista de rezultate.

You may also read!

Test pentru a afla adevarata varsta a corpului nostru

Din cele mai vechi timpuri, savantii incearca sa afle cum are loc procesul de imbatranire. Este un proces care

Read More...

Ucraina dorește ca aliații săi să doboare rachetele lansate spre teritoriul sau; discuția vizează și România

Ucraina vrea sa aiba acelasi tratament ca Israelul: aliatii sai sa intercepteze si sa doboare rachetele lansate de rusi

Read More...

Revolut cere Meta să despagubeasca victimele fraudelor

Banca online britanică Revolut a cerut companiei Meta să le despagubeasca pe victimele fraudei, si nu doar sa puna

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Daca esti interesat de promovare pe acest site sau doresti o campanie de advertoriale complexa, www.SeoPower.ro este solutia de care ai nevoie.

Mobile Sliding Menu

@ 2024 - Toate drepturile rezervate! - News In - Stiri de ultima ora. Termeni si conditii | Despre noi | Contact | office [@] newsin.ro