Dieta specială nu crește forța masei musculare la adulți

In Stiri din sanatate de ultima ora

Un program de 10 săptămâni bazat pe exerciţii fizice de rezistenţă şi dietă specială, în care au fost implicaţi 50 de adulţi de vârsta a doua, nu a identificat dovezi care să susţină faptul că o alimentaţie bogată în proteine conduce la creşterea forţei şi a masei musculare comparativ cu un aport moderat de proteine.

Într-un studiu efectuat la Universitatea din Illinois (UI), cercetătorii au măsurat forţa participanţilor, indicele de masă corporală al acestora, tensiunea arterială, toleranţa la glucoză şi alţi câţiva parametri înainte şi după program.

Participanţii au fost împărţiţi în mod aleatoriu în două grupuri, cu aport moderat de proteine, respectiv o dietă bogată în acest macronutrient.

Pentru a standardiza aportul de proteine, fiecare persoană a consumat carne de vită tocată proaspăt gătită şi o băutură bogată în carbohidraţi după fiecare sesiune de antrenament. De asemenea, participanţii au consumat o băutură proteică în fiecare seară, pe parcursul celor 10 săptămâni de studiu.

Consum moderat de proteine

Persoanele din grupul cu aport moderat de proteine au consumat zilnic aproximativ 1,2 grame de proteine pe kilogram din greutatea corporală, iar subiecţii din grupul cu dietă bogată în proteine au consumat aproximativ 1,6 grame pe kilogram corp pe zi.

Citeste si aceasta stire:  Mancati migdale ! Sunt sanatoase si va feresc de boli

Cercetătorii au pornit de la ipoteza conform căreia o sursă de proteine de înaltă calitate şi un aport semnificativ mai mare de proteine ar ajuta la creşterea masei musculare şi a forţei la adulţii de vârsta a doua care efectuează antrenamente de rezistenţă.

Însă, la finalul celor 10 săptămâni, oamenii de ştiinţă nu au observat diferenţe semnificative între cele două grupuri.

Singura schimbare potenţial negativă observată de cercetători între grupuri a implicat modificări la nivelul microflorei intestinale. După o săptămână în care au urmat această dietă specială, participanţii din grupul cu aport ridicat de proteine au prezentat modificări în ceea ce priveşte abundenţa unor microbi intestinali pe care studiile anterioare i-au asociat cu efecte negative asupra sănătăţii. Cercetătorii au constatat că antrenamentul bazat pe exerciţii de rezistenţă a inversat unele dintre aceste modificări, sporind numărul microbilor benefici şi reducându-l pe cel al celor potenţial nocivi.

You may also read!

Varianta Omicron va lua locul Delta; inca nu stim daca e bine sau rau

Savantii sud-africani implicati in secventierea noii variante a SARS-CoV-2, Omicron, sunt convinsi aproape suta la suta ca noua formula

Read More...

Messi castiga al 7-lea Balon de Aur

Fotbalistul argentinian Lionel Messi intra in cartea recordurilor fotbalistice. A castigat pentru a saptea oara Balonul e Aur. ''Acest premiu

Read More...

Doctorita care a identificat Omicron afirma ca simptomele difera fata de varianta Delta

Dr Angelique Coetzee, medic, presedinta Asociatiei Medicale din Africa de Sud, a fost primul doctor care a observat ca

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Daca esti interesat de promovare pe acest site sau doresti o campanie de advertoriale complexa, www.SeoPower.ro este solutia de care ai nevoie.

Mobile Sliding Menu

@ 2018 - Toate drepturile rezervate! - News In - Stiri de ultima ora